Infiintare firma

In Timis exista aproape 80 000 de firme active, adica o firma la 10 de locuitori. Se apreciaza ca numarul lor se va dubla pana in 2020.

Dublarea numarului de firme active va reduce, dar nu va inlatura in intregime decalajul dintre Regiunea de Vest a Romaniei si zonele dezvoltate din Europa de Vest.

Dintre aceste firme aproape 600 au fost infiintate de Dumitrescu & Asociatii din Timisoara. Punem la dispozitia clientilor nostrii experienta noastra relevanta in acest domeniu de activitate.

Societatea Dumitrescu & Asociatii indeplineste toate formalitatile pentru:

  1. infiintare societate cu raspundere limita
  2. infiintare societate pe actiuni
  3. infiintare societate in nume colectiv
  4. infiintare societate in comandita simpla si pe actiuni
  5. hotarari ale asociatilor si acte aditionale la actele constitutive ale firmelor infiintate

Indeplinim in mod complet procedurile pentru infiintari firme, asistand si reprezentand clientii nostrii in operatiunile de rezervare denumire societate, securizarea locatiilor de sediu si puncte de lucru, redactare acte constitutive, avizare si autorizare corespunzatoare, inregistrarea documentelor la Registrul Comertului.

Ulterior procedurii de constituire firma, asiguram consultanta completa si permanenta pentru buna functionare a societatii comerciale.

*recomandam a nu fi folosite fara consultarea noastra prealabila, ne declinam responsabilitatea.

O calatorie de o mie de mile incepe cu un singur pas.

proverb chinez


Intrebari frecvente

  • Ce acte sunt necesare pentru infiintare firma?

    Actele necesare pentru infiintarea unei firme sunt:

    • Cerere pentru verificarea disponibilitatii denumirii societatii (formular tip disponibil la sediul Oficiului Registrului Comertului de la sediul societatii);
    • Cerere pentru inregistrarea societatii la Registrul Comertului (formular tip disponibil la sediul Oficiului Registrului Comertului de la sediul societatii);
    • Formularul pentru autorizarea societatii (formular tip disponibil la sediul Oficiului Registrului Comertului de la sediul societatii);
    • Copie dupa cartea de identitate sau pasaportul asociatilor si administratorilor societatii;
    • Actul constitutiv al societatii (inscris sub semnatura privata);
    • Foaia de varsamant (eliberata de banca) ce reprezinta dovada depunerii capitalului social;
    • Specimen de semnatura (formular tip disponibil la sediul Oficiului Registrului Comertului de la sediul societatii sau act autentic notarial);
    • Declaratia specifica calitatii de asociat si/sau administrator (formular tip disponibil la sediul Oficiului Registrului Comertului de la sediul societatii sau act autentic notarial);
    • Extras de carte funciara de la sediul si de la punctele de lucru ale societatii;
    • Contractul de comodat sau inchiriere de la sediul si de la punctele de lucru ale societatii;
    • Acordul asociatiei de locatari de la sediul si de la punctele de lucru ale societatii (in situatia in care acestea sunt situate intr-un imobil cu mai multe apartamente);
    • Procura speciala (in cazul in care o alta persoana decat asociatii sau administratorii vor depune actele la Oficiul Registrului Comertului);
    • Dovada achitarii taxei de timbru judiciar si a taxei de Registrul Comertului (eliberata la depunerea actelor la Oficiul Registrului Comertului).
  • Cum se inregistreaza denumirea unei firme?

    Inregistrarea denumirii se face la Registrul Comertului de la sediul viitoarei societati printr-o procedura ce include completarea formularului „cerere de verificare disponibilitate si/sau rezervare firma persoane juridice”. Scopul acestei cereri este de a verifica disponibilitatea denumirii firmei si este recomandat a introduce mai multe denumiri, pentru ca, in cazul in care prima denumire nu este disponibila, sa fie verificata urmatoarea.

    Exista restrictii privind denumirea unei firme, Oficiul Registrului Comertului va refuza inscrierea unei firme care prin denumirea sa, necontinand elemente deosebite in raport cu firme deja inregistrate, poate produce confuzie cu acestea. Inscrierea unei firme care contine cuvintele „stiintific, academie, academic, universitate, universitar, scoala, scolar, national, roman” sau derivatele acestora se face doar in situatii speciale si in baza unui acord prealabil obtinut de la secretariatul general al Guvernului Romaniei.

  • Dupa care criterii se apreciaza un obiect de activitate ca fiind principal sau secundar?

    Un obiect de activitate se apreciaza ca fiind principal sau secundar in considerarea veniturilor pe care le obtine compania din desfasurarea unuia sau altuia dintre obiectele declarate. Veniturile principale se obtin in principiu din obiectul principal.