Infiintare firma

In anul 2021, inmatricularile de companii au inregistrat cel mai ridicat nivel din istorie, respectiv 148.294 de entitati nou-infiintate, cu 35% mai multe decat in 2020 si cu 11% peste nivelul pre-pandemie de 134.220 atins in anul 2019, potrivit raportului unei cunoscute companii de analiză economică.

„In scenariul de baza, estimam ca economia va creste cu aproximativ 4% in 2022, principalele riscuri macroeconomice din acest an fiind modul in care vor fi gestionate presiunile inflationiste generate de scumpirea materiilor prime (fiscal și monetar)″, detaliază raportul citat.

 

Societatea Dumitrescu & Asociatii indeplineste toate formalitatile pentru:

  1. asistenta in operatiunile de rezervare denumire societate,
  2. securizarea locatiilor de sediu si puncte de lucru,
  3. redactare acte constitutive, avizare si autorizare corespunzatoare,
  4. inregistrarea documentelor la Registrul Comertului,
  5. hotarari ale asociatilor si acte aditionale la actele constitutive ale firmelor infiintate

Indeplinim in mod complet procedurile pentru infiintari firme, asistand si reprezentand clientii nostrii in operatiunile de rezervare denumire societate, securizarea locatiilor de sediu si puncte de lucru, redactare acte constitutive, avizare si autorizare corespunzatoare, inregistrarea documentelor la Registrul Comertului.

Ulterior procedurii de constituire firma, asiguram consultanta completa si permanenta pentru buna functionare a societatii comerciale.

De asemenea, intrucat orice afacere de succes are nevoie și de un logo pentru a permite susținătorilor sa o identifice mai usor, va punem la dispozitie experienta si priceperea noastra pentru a va crea aceasta identitate vizuala.

*recomandam a nu fi folosite fara consultarea noastra prealabila, ne declinam responsabilitatea.

O calatorie de o mie de mile incepe cu un singur pas.

proverb chinez


Intrebari frecvente

  • Ce acte sunt necesare pentru infiintare firma?

    Dosarul de constituire trebuie sa contina urmatoarele documente:

    • cerere inregistrare;
    • anexa 1 (formular ORC);
    • model 2 (formular ORC);
    • de denumire (procedura prealabila ORC);
    • act constitutiv;
    • contract de comodat in original/copie contract de inchiriere pentru sediu social;
    • pe propria raspundere ca nu desfasoara activitate la sediul social (daca este cazul)/ formular pentru acordul vecinilor in cazul in care isi autorizeaza activitatea la sediu social iar sediul este un apartament;
    • CI asociat, certificata conform cu originalul;
    • de asociat si/sau administrator;
    • specimen de semnatura pentru administrator;
    • procura + CI imputernicit. 
  • Cum se inregistreaza denumirea unei firme?

    Inregistrarea denumirii se face la Registrul Comertului de la sediul viitoarei societati sau online pe siteul Registrului Comertului printr-o procedura ce include completarea formularului „cerere de verificare disponibilitate si/sau rezervare firma. Scopul acestei proceduri este de a verifica disponibilitatea denumirii firmei si este recomandat a introduce mai multe denumiri, pentru ca, in cazul in care prima denumire nu este disponibila, sa fie verificata urmatoarea.

    Exista restrictii privind denumirea unei firme, Oficiul Registrului Comertului va refuza inscrierea unei firme care prin denumirea sa, necontinand elemente deosebite in raport cu firme deja inregistrate, poate produce confuzie cu acestea. Inscrierea unei firme care contine cuvintele „stiintific, academie, academic, universitate, universitar, scoala, scolar, national, roman” sau derivatele acestora se face doar in situatii speciale si in baza unui acord prealabil obtinut de la secretariatul general al Guvernului Romaniei.

  • Dupa care criterii se apreciaza un obiect de activitate ca fiind principal sau secundar?

    Un obiect de activitate se apreciaza ca fiind principal sau secundar in considerarea veniturilor pe care le obtine compania din desfasurarea unuia sau altuia dintre obiectele declarate. Veniturile principale se obtin in principiu din obiectul principal.