Facebook isi lanseaza platforma de televiziune la jumatatea lunii august (31 May, 2017)

Platforma de televiziune proprie a gigantului Facebook ar putea fi lansata la jumatatea lunii august, dupa cateva starturi ratate, conform unor surse din interiorul companiei citate de Bloomberg sub acoperirea anonimatului.
Compania Facebook le-a solicitat deja partenerilor sai pentru asigurarea de continut video sa predea primele episoade ale seriilor pregatite special pentru aceasta platforma.

Initial Facebook se astepta ca acest proiect sa fie gata inca de acum o luna, insa realizarea de continut a durat mai mult decat se prevedea si inca ar mai putea sa se inregistreze intarzieri. Compania are drept obiectiv finantarea unui set de programe originale pentru platforma sa TV, ce urmeaza sa fie vizualizate in afara news feed-ului obisnuit, in cadrul unei sectiuni dedicate materialelor video prin care reteaua de socializare vrea sa patrunda pe colosala piata a publicitatii de televiziune din SUA, o piata de aproximativ 70 de miliarde de dolari.

Noua platforma de televiziune a Facebook le va oferi celor peste 2 miliarde de utilizatori inregistrati ai retelei de socializare acces la continut realizat atat de companii de productie de televiziune cat si de utilizatori particulari. Conform Bloomberg, Facebook incearca sa ofere continut de calitate mai buna decat rivalii de la YouTube, apartinand Google, insa nu vrea sa intre in competitie directa cu marii producatori de continut de televiziune din SUA precum Netflix, HBO sau Showtime.

Pentru a se asigura ca platforma sa TV va fi un succes, compania a angajat o echipa manageriala cu experienta in domeniul media si in special in domeniul productiilor de televiziune, echipa pe care continua sa o extinda.
Deocamdata informatiile despre noua platforma de televiziune propusa de Facebook nu au fost confirmate oficial de reprezentantii companiei.